امواج...


مشتبی حسینی

خوش اومدید

 

   خدایا...دریایت ردپای عشقم را از ساحلش پاک کرد...

   یا عشقم رابیاور...

  یا دریایت را آتش می زنم؟...

 

 



نظرات شما عزیزان:

* گورستاטּ ﻳڪ ﺮﻭﺍﻧﮯ *
ساعت23:49---19 مرداد 1391
راه را برام باز کنید....دستانم را رها کنید...
می خوهم بروم...به آینده ای دور...از موندن خسته شدم...
از گذشته ای که با آینده ام پیوند خورده و امیخته شده....
از آینده ی گذشته ام متنفرم....
از اینکه هرروز ...هرلحظه...هرچیزی...
تورا به یاد من بیاورد خسته شدم....
از اینکه فرسنگ ها فاصله نبودن تورا به رخ من بکشند خسته شدم....
از .....
کوله پشتی هم نمیخوام....
پول هم نه....
هیچی....
فقط خودمو لباس تنم...
آها...یادم نبود...
خاطرات اورا هم بدهید....
میخواهم با خود به گور ببرم....
آرزو ندارم....یعنی داشتم...اما خاطره شد....
دارم میرم...
باید برم.....


narges
ساعت23:40---15 مرداد 1391
salam ziba bud

عزراییل
ساعت16:46---13 مرداد 1391
قشنگه مشتبی
راسی از ترس زدنت اومدمااااا


جيمي
ساعت16:53---12 مرداد 1391
خوبه مطالبت مرگ نداره
9


غزاله میم
ساعت6:46---7 مرداد 1391

=============
عاشقم ... اما عاشق عشق واقعی ... نه خیالی ...


نگین
ساعت21:52---2 مرداد 1391
....................................,,--~~”'¯¯¯¯¯¯

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 25 تير 1391برچسب:,ساعت 22:14 توسط مشتبی| |


:قالبساز: :بهاربیست:

 دانلود آهنگ - قیمت خودرو - قالب وبلاگ