سیب...


مشتبی حسینی

خوش اومدید

خدایا من خودم برات یه جعبه سیب می خرم : دیگه زشته ، بسه دیگه ،

روی همدیگرو ببوسید تموم شه . دهنمون سرویس شد به خدا!!!



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت17:37---3 شهريور 1391
سلام.لینکت کردم.لینکم کن.
توی هر دوتا وبم لینکت کردم
dl.soft.music.loxblog.com
sara.farid.loxblog.com


ملینا اریا
ساعت22:39---20 مرداد 1391
فوق العاده است ...

اگه اجازه بدی از روش کپی میگیرم ...


* گورستاטּ ﻳڪ ﺮﻭﺍﻧﮯ *
ساعت2:50---20 مرداد 1391
ha valah!!!taze yadam omad begam!sare on poste yani dg be marze divonegi reside bodam ghasde khod koshi dashtam!eghfalam kardan inkaro nakardam

ehsan
ساعت19:07---18 مرداد 1391
slm veb zibai dari , mc ke behem sar zadi


mahsa
ساعت10:27---11 مرداد 1391
راستی یه چیزی داداش مشتبی....
من یه کاری کردم
از وبلاگت کپی کردم...ببخشید...
شرمنده..عذر میخوام...حلال کنید...خب چیکار کنم وبلاگتون قشنگه
دعوام نکن دیگه....ببخشید...خواستم بگم..یه موقع سر پل صراط یقمونو نگیری..بعد دست به یقه شیم....گرت و خاک کنیم..زشته جلو خدا...گفتم همینجا مشکلاتو حل کنیم...
به هرحال ببخشید....امیدوارم ناراحت نشی..
میبوسمت
بای بای


mahsa
ساعت10:14---11 مرداد 1391
سلام داداش مشتبی...چطولی؟
مرسی عزیزم...ممنونم از نظرت...
وبلاگت واقعا عالی بود..من خونشم اومد و توی دوتا وبلاگم لینکت میکنم...به نظرم عالی عالی عالی بود
میبوسمت دوباره بهم سر بزن آدرس وبلاگ دومیم رو هم برات میذارم به اونم سر بزن..اون خیلی قشنگ تر از اولیه..منتظر حضورت هستم..نظر یادت نره ها...
فعلا بای بای
http://www.emijoon.loxblog.com/


پسر
ساعت17:25---3 مرداد 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:,ساعت 15:34 توسط مشتبی| |


:قالبساز: :بهاربیست:

 دانلود آهنگ - قیمت خودرو - قالب وبلاگ