دربست...


مشتبی حسینی

خوش اومدید



 

 

 

 

   چند وقتیست مسافرکشی میکنم از تنهایی...

 

   به خیابانها میروم و هررهگذری که میبینم با صدای بلند

 

  میگویم:

 

  خانه ی قلبم،دربست...

 

  خوب است اما...

 

  افسوس که همه مسافرند...

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

somayeee
ساعت2:12---24 مرداد 1391
aliiiiiiieee matalebesh

* گورستاטּ ﻳڪ ﺮﻭﺍﻧﮯ *
ساعت1:04---22 مرداد 1391
offffffffffff khodaei ba on nazar akhari hal kardam!!!easti bikhod faghat taeid mikoni...inhame nazar khoshgel az tah vojodam midam bad u faghat taeid mikoni?kho yekam rosh fekr kon

* گورستاטּ ﻳڪ ﺮﻭﺍﻧﮯ *
ساعت18:01---21 مرداد 1391
nazar ye ghaleb peyda konam ke hata ghesmati ke neveshte nazar ham ye dokhi dashte bashena mishokham!ye ghaleb bahal peyda mikonam.rasti nemikhay up koni?kho khaste shodam baske inaro khondam!

محمدامین
ساعت16:02---21 مرداد 1391
سلام داداش
وبلاگتو تا ته خوندم خییییلی عالیه ادامه بده به زودی لینکت میکنم تو هم اگه دوست داشتی لینک کن
بلاگت خییییییلی عالیه حال کردم


شب های شیدایی
ساعت15:18---21 مرداد 1391
آخییییییییییییییییییییی

kiki
ساعت12:48---21 مرداد 1391
وب جالبی داری با جملات کوتاه اما پر معننا به منم سر بزن

kiki
ساعت12:47---21 مرداد 1391
جهان اول جایست که عکاسانش برای جایزه از گرسنگان جهان سوم عکس میگیرند...

zirak
ساعت10:57---21 مرداد 1391
لحظه ها را درياب
چشم
فردا كور است
نه چراغيست در آن پايان
هر چه از دور نمايانست
شايد آن نقطه نوراني
چشم گرگان بيابانست فروغ فرخزاد


* گورستاטּ ﻳڪ ﺮﻭﺍﻧﮯ *
ساعت4:41---21 مرداد 1391
in dey hamon ghadimiye lol mibashad!!rasti darbare ghaleb!haminjor ke vase ghaleb migardam say mikonam ye ghalebe bahalam vase u peyda konam!ama sabor bash ta peyda konam!ghaleb bayad del neshin bashe!rasti in tike male nimast(name mostaar)
nima zod peydaton kardam ama aslan vared webeton nashodam!montazer mimonam khodet biay!!he he!rasti dafe badi omadi profilamam bekhon....


نام مستعار: نیما
ساعت2:37---21 مرداد 1391
یه پسر دایی دارم خیلی دوسش دارم سالی یه بارم نمی بینمش بچه ی شهرستانه منم بچه ی یکی از روستاهای همون شهرم این پسر داییم الان تهران خیلی دوسش دارم ولی حیف ... تو هم مطالبت و ... بیشتر از شباهت اسمتون یک جوره اون مجتبی حسینی مهر هست ولی چه شباهتی

بارانه
ساعت0:26---21 مرداد 1391
آنقدر مطالبتون زیباست که حتی نظراتی هم که بهتون میدن رو میخونم. خیلی .عالی و قشنگن....

ندا
ساعت12:54---20 مرداد 1391
سلام مشتبی وبلاگت خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خییییییییییییییییییییلی عالیه واقعامی گم کیف کردم تاآخرشوخوندم واصلاخسته نشدم.ممنون که به من سرزده بودی اگه قابل می دونی تبادل لینک کنیم

* گورستاטּ ﻳڪ ﺮﻭﺍﻧﮯ *
ساعت23:43---19 مرداد 1391
به به!!!مادر گرام مبادا از نوشته های من بخونه که دیگه نت و مت و همه باهم واست تعطیل میشه:دی

* گورستاטּ ﻳڪ ﺮﻭﺍﻧﮯ *
ساعت23:39---19 مرداد 1391
آخرین مهره ی بازی،تویی
سفرنزدیک است....
گرچه خدا درپیش است...
گذرت چاک درهد قلب مرا...
لیک برو...
التیامش دهم و لحظه ی مرگ نزدیک است...
توشه ی راه تو ای بار...
قلب من درگیر است...
ماندگار تویی و رهگذر همین مسکین است...
آخرین مهره برو..بی شک خداحافظ توست...
(((اینم حسی که از نوشتت داشتم...)))
دی!!!حال کن از خودم بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 19 مرداد 1391برچسب:,ساعت 21:45 توسط مشتبی| |


:قالبساز: :بهاربیست:

 دانلود آهنگ - قیمت خودرو - قالب وبلاگ