مشتبی حسینی

خوش اومدید



سلام

اینجارودوس ندارم

دارم میرم تو محیطه بلاگفا هرکی خواس بگه ادرسشو بدم

این وبم تاچن وقت دیگه حذف میشه





نظرات شما عزیزان:

negin
ساعت22:09---3 آذر 1391
سلام داداش به منم آدرستو بده تا لینکت کنم

گلنوش
ساعت23:41---21 مهر 1391
ادرس جدیدتو میدی؟

دیوونه خونه
ساعت23:39---21 مهر 1391
salam
اگه خواستی به من هم سربزن وباهم تبادل لینک کنیم


* گورستاטּ ﻳڪ ﺮﻭﺍﻧﮯ *
ساعت20:05---27 شهريور 1391
سلام پسره
هیییییییییییی هنوز فراموشم نکردی:دی
آدرس وبتو رد کن بیاد
نظر میزارم اما آدرس وبمو نمیذارم دیگه خودت آدرسو سیو کن که بتونی پیدا کنی


...
ساعت15:51---17 شهريور 1391
سلام اینو بخونید:















البته من ننوشتما یکی برام فرستاده















ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس















http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.... ..



ملینا اریا
ساعت16:45---8 شهريور 1391
سلام داداش مشتبی.

خوشحال میشم اگه قابل بدونی و ادرس جدیدت و بدی.

ادرس منم عوض شد.

ادرس جدید و واست گذاشتم.

مایل بودی بیا و سر بزن.


نسل 3
ساعت17:08---6 شهريور 1391
اوکی بده آدرس جدیدتو

* گورستاטּ ﻳڪ ﺮﻭﺍﻧﮯ *
ساعت13:26---5 شهريور 1391
khosh begzare pesare khob...ba ma ham ke gharibe shodi.onvar khosh bashi.bye

تانيا
ساعت23:01---26 مرداد 1391
سلام عجب آپي گذاشتي

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 3 شهريور 1391برچسب:,ساعت 23:33 توسط مشتبی| |


:قالبساز: :بهاربیست:

 دانلود آهنگ - قیمت خودرو - قالب وبلاگ